Avstånd, hygien och motverkande av smittspridning på Svealandskliniken

Jag som har särskilt nära kontakt med patienter bär åter visir när jag jobbar. Munskyddet har jag burit hela tiden.

Vi tillsammans som jobbar på Svealandskliniken vill påminna att vi aldrig gjort avkall på hygienen. Ytor spritas mellan varje patient och vi spritar även våra händer och handtag på dörrar och stolar. Flera ggr om dagen vädrar vi i rummen. Ytterligare åtgärder vi gjort, under året, är att ta emot färre patienter per dag. Vi har alla vaccinerat oss med två doser.

Allt detta gör vi för att både ni och vi ska känna oss trygga i omhändertagandet. Behöver du uppsöka oss för att du ska må bra så är det en insats för din hälsa. Med vårt arbete i att följa folkhälsomyndighetens rekommendationer vill vi att du känner dig trygg hos oss. Med vänliga hälsningar, KiropraktorKim