Min lokal är tillgänglig för uthyrning

En av Forshagas mest centrala lokaler finns nu tillgänglig! Järnvägsgatan 30C i Forshaga. Jag kan inte behålla lokalen pga sjukskrivning av graviditet tillsammans med att jag inte fick nån vikarie i min verksamhet. Det går att ta över omedelbart, men inget måste, om man vill men vill man göra ändringar hälsar FABO att det går alldeles utmärkt men att det är en kontraktsfråga. FABO bestämmer vilka som får hyra. Jag förmedlar endast kontakten. Hör av dig om du vill komma och titta! /Kim

Massagetider tillsvidare ej tillgängligt

Från och med oktober har MarathonEmma valt att byta lokal och därav finns inte längre möjlighet till massagetider på Svealandskliniken. Vi önskar Emma lycka till i nya lokalen!

Är du själv massageterapeut eller känner någon som är intresserad av att hyra ett rum? Tveka inte att höra av dig till kim@svealandskliniken.se

Information kring tider och möjlighet att ta emot patienter hos KiropraktorKim

Varför har KiropraktorKim varit sjukskriven och inte tagit emot patienter? Jo för det är så att hon är gravid och drabbats av både illamående och foglossning. 1 januari är den lilla beräknad och har nu gått över halva tiden.

Det är svårt att veta hur det kommer se ut framöver med tider men vi håller er uppdaterade här och på vår facebooksida.

Finns det inga tider upplagda så prova gärna att ringa eller skicka ett sms till 0738-782848

Inga kiropraktiska nybesök pga sjukdom

Just nu tar vi inte emot några kiropraktiska nybesök på grund av sjukdom, återbesök är dock möjliga. Du som söker vård för ländryggsmärta via regionavtalet hänvisas till övriga upphandlade leverantörer, se 1177.se för information om vilka dessa är.

Svealandskliniken åker på marathonresa till Rhodos

April har inneburit kyla, värme och påskledighet men också planering för kommande marathonresa på Rhodos. KiropraktorKim och MarathonEmma åker nu på fredag 28 april och är åter en knapp vecka senare, då är ni åter välkomna. Emma springer Rhodos Marathon och Kim är med som medicinskt ansvarig.